Conversie optimalisatie is een continue proces. Of iets wel of niet goed communiceert is van de te voren nooit helemaal te bepalen. Ondanks uitgebreide verdieping in je doelgroep tijdens de ontwerpfase is dit helaas nooit met zekerheid te zeggen. Wil je de gebruiksvriendelijkheid verhogen van je website? Meer bezoekers omzetten naar betalende klanten? En maximaal rendement genereren uit je online marketinginspanningen? Dan helpt Trendesign je graag bij deze conversieoptimalisatie!
Ons bureau levert professionele conversie-optimalisatie die volledig inzicht geeft in de prestaties van jouw online activiteiten en regelmatig resulteert in explosieve stijgingen in conversiepercentages. Hoe? Vanuit een uitvoerende, kennisoverdragende of adviserende rol.
Salesfunnel optimalisatie
Doelgericht testen staat centraal binnen conversie optimalisatie. Maar bij doelgericht testen hoort doelgericht van start gaan. Door onze conversie optimalisatie trajecten altijd te beginnen met een uitgebreide salesfunnel-analyse, creëren we een gedetailleerd beeld van de aanwezige kansen. Op basis van high-impact / low-effort rangschikken we de kansen op hun prioriteit.
A/B testing via Visual Website Optimizer
Voor A/B-testen worden 2 landingspagina’s ontwikkeld. Beide landingspagina’s bezitten hetzelfde conversiedoel, maar zijn verschillend vormgegeven. Wij houden bij welke van de 2 landingspagina’s het best converteert en gebruikt deze versie voor uw advertentiecampagne.
Voor het uitvoeren van A/B-testen maken we gebruik van de Visual Website Optimizer. Met deze tool kan precies gedefinieerd worden wat bezoekers moeten doen en welke uitvoering van uw website hen ertoe beweegt deze actie ook daadwerkelijk te ondernemen.