Wij optimaliseren digitale producten, voornamelijk webshops, maar ook corporate websites, mobiele applicaties en intranetten.
Onze werkwijze wordt gekenmerkt door “meten is weten”. Deze waarheid zorgt ervoor dat wij oplossingen creëren die werken. We doen veel onderzoek, maar zijn geen onderzoeksbureau. Bij alles wat we doen vragen we ons af hoe het beter of eenvoudiger kan voor de gebruiker.

Waar we vandaan komen
Door de jaren heen heeft Trendesign meerdere ondertitels gekend.
- Vormgeving & communicatie,
Eind jaren 90 ontstaan omdat wij nou eenmaal die opleiding hebben genoten
- Multimedia Webdesign,
Een mooie alliteratie, maar we werden wel met enige regelmaat gebeld of we ook computers verkochten.
- Online Creative Agency,
Maar we doen toch meer dan enkel mooie plaatjes maken!
- Internet Marketing,
Ja ik weet het, had ook online marketing kunnen zijn, maar dat roept elk zichzelf respecterend internetbedrijf al.
Ondertitels die allemaal waar zijn maar niet de lading volledig dekken. Ja wij maken mooie plaatjes en ja Google vindt dat wij gespecialiseerd zijn in meerdere van haar oplossingen en ja wij hebben onze eigen technische oplossingen.
Maar gaat het niet uiteindelijk om het resultaat?! En is het niet zo dat de rest allemaal middelen zijn om dit resultaat te bereiken. Of het nu gaat om kostenbeheersing of omzetverhoging, wij laten ons hier al jaren leiden door het resultaat. Deze hoofddoelstellingen vertalen wij naar meetbare KPI’s en gaan zo samen met onze klant resultaat gericht te werk.
We zien dan ook steeds vaker dat wij klanten met een e-commerce doel / wens in raad en daad bijstaan. Waarbij we verder gaan dan enkel het inrichten van Analytics, het optimaliseren van een Adwordscampagne of het opzetten van een social media strategie. Kortom: Trendesign is uw “Online Business Partner”
Trendesign vindt altijd mogelijkheden om te blijven vernieuwen in onze campagnes en behaalt daarbij uitstekende resultaten.
– Voetgolf –
Een aantal bedrijven die ons hun budget toevertrouwen
We werken altijd op projectbasis. Wij zijn gewend om te werken met vaste budgetten. Wij vragen onze klanten een substantieel budget dat ons de vrijheid geeft de beste oplossing te verzinnen voor onze klant. We streven dan ook altijd naar resultaat en houden ervan om duidelijke doelen na te jagen.






